Gostomel's village councilOfficial page
Електронна пошта:sel-rada@ukr.net
News

За рік у пристоличному регіоні планують відкрити п’ять нових дитсадків і створити 700 додаткових місць для дітей - http://koda.gov.ua/news/za-rik-u-pristolichnomu-regioni-planuyu/

Щороку в першу неділю жовтня наша країна відзначає День працівника освіти. Це не тільки професійне свято вчителів, а свято усіх, хто глибоко шанує працю педагога, вихователя та наставника. Ваша праця сьогодні важлива, як ніколи. Бо за вами мудрість і сумлінність, слово, що об’єднує всі покоління в єдиній меті та вірі в спільну Перемогу!
Працю вчителя складно оцінити, бо ваша наполегливість, добросовісне служіння справі, невтомний творчий пошук і високий професіоналізм допомагають кожній людині обрати свій життєвий шлях і стати справжніми фахівцями .
Велика вам подяка за копітку працю, за любов до дітей. Нехай успішно починається кожен новий день і рясно засівається зернами знань. Невичерпної наснаги у Вашій нелегкій та надзвичайно важливій праці, подальших творчих здобутків, терпіння, щирих посмішок учнів та подяки від їх батьків.
Здоров`я і довголіття, нових здобутків, мирного неба Вам і Вашим великим родинам, які починаються в школі і рідних домівках!
З повагою, начальник ГСВА Сергій Борисюкї

Гостомельська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
18.08.2021
Начальник Управління з економічних питань
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантних посад:
- громадянство України;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра вiдповiдного професiйного спрямування;
- вільне володіння державною мовою;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
- знання Конституції України, Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про бухгалтерський облік", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;
- навички управління, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, виваженість, здатність концентруватись на деталях, організаторські здібності, навички наставництва, стресостійкість, вимогливість, оперативність, стратегічне мислення, уміння працювати в команді, знання сучасних методів управління персоналом, досвід та вміння працювати з людьми;
- аналітичні здібності: здатність виділяти головне, робити чіткі, структуровані висновки; вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи, здатність формувати нові/інноваційні ідеї та підходи;
- особисті якості: уважність до деталей, здатність до самовдосконалення в процесі виконання професійної діяльності, здатність пропонувати ідеї та пропозиції без спонукання ззовні; здатність дотримуватися правил етичної поведінки, порядності, чесності, справедливості, підзвітності; уміння розуміти та управляти своїми емоціями, позитивне ставлення та відкритість до змін і нововведень;
- володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
Начальник відділу економічного розвитку та інвестицій
- громадянство України;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра вiдповiдного професiйного спрямування;
- вільне володіння державною мовою;
- знання Конституції України, законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, а також відповідного напрямку роботи;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
- Професійна компетентність: здатність приймати вчасні та виважені рішення, ініціативність щодо пропозицій/рішень, здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації, розуміння своїх емоцій, самоконтроль, конструктивне ставлення до зворотнього зв'язку, зокрема критики, оптимізм.
- Знання сучасних інформаційних технологій: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel)
Начальник відділу закупівель (уповноважена особа)
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:
- повнавища освіта;
- наявність свідоцтва про підвищення рівня кваліфікації у сфері публічних закупівель;
- відповідні навички за фахом та знання чинного законодавства в даному напрямку діяльності;
- мати не менше 2 років досвіду роботи у сфері закупівель та стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
- навички управління, навички контролю, лідерські якості, аналітичні здібності, вимогливість, оперативність, стратегічне мислення, уміння працювати в команді, знання сучасних методів управління персоналом, досвід та вміння працювати з людьми;
- вільне володіння державною мовою;
- досконалеволодіннякомп’ютером.
Провідний спеціаліст (уповноважена особа) відділу закупівель
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:
- повнавища освіта;
- наявність свідоцтва про підвищення рівня кваліфікації у сфері публічних закупівель;
- знання чинного законодавства в даному напрямку діяльності;
- без вимог до досвіду роботи;
- вільне володіння державною мовою;
- досконалеволодіннякомп’ютером.
Головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції
Кваліфікаційні вимоги до кандидата на заміщення вакантної посади:
- громадянство України;
- вища освітаступеня не нижче бакалавра у галузізнань «Право» ;
- вільне володіння державною мовою;
- без вимог до досвіду роботи;
- здатність концентрувати увагу на виконанні завдання, уміння розкладати завдання на процеси, спрощувати їх, здатність швидко змінювати напрям роботи (діяльності), уміння управляти результатом і бачити прогрес, здатність до чіткого бачення результату діяльності, вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності, вміння запобігати та ефективно долати перешкоди, вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини, здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку, вміння робити обґрунтовані висновки на підставі наданої інформації.
- Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет;
- Знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування ", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад виконавчого комітету Гостомельської селищної ради;
- Без вимог до досвідуроботи.
Для участі у конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування;
- резюме довільної форми;
- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);
- 2 фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- документ, що засвідчує рівень володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону)
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;
- копія документа, який посвідчує особу громадянина України;
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відповідних посад виконавчого комітету Гостомельської селищної ради.
Термін прийняття документів для участі у конкурсі протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу. Документи приймаються з 18.07.2021 по 17.09.2021 включно.
За довідками звертатись в Гостомельську селищну раду, селище Гостомель, вул. Свято - Покровська, 220 або за телефоном (04597) 32-007

Взяття на облік юросіб в період воєнного стану
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що Законом України від 15,03.2022 року №2120-IХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану» внесені зміни до Податкового кодексу України, згідно з якими тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України, справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ.
відповідно до п.п. 69.19 п. 69 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, для контролюючих органів припиняється перебіг строків, встановлених для взяття на облік у контролюючих органах юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів як платників податків та зборів за основним місцем обліку або фізичних осіб – підприємців за податковою адресою та передачі даних про взяття на облік таких платників податків у контролюючих органах до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
- ГУ ДПС у Київській області
Строк зберігання відомостей про застраховану особу, що підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню становить 75 років
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що статтею 13 розд. І Закону України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» cтрок зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.
Статею 8 Закону України від 16.07.1999 № 996-XІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що на власника або уповноважений орган (посадову особу), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів, покладено відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років.
Перелік типових документів, які створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2012 № 578/5 із змінами і доповненнями .
Згідно зі ст. 678 п. 7.1 глави 7 розд. І Переліку № 578/5, строк зберігання відомостей про застраховану особу, що підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (з 2011 року – Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованих страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (персоніфікований облік)) становить 75 років.
- ГУ ДПС у Київській області
Відновлення нарахування ПЗ та ПК з ПДВ при поверненні з 2%
Головне управління ДПС у Київській області звертає увагу, що відповідно до п.п. 9.9 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, за товарами/послугами, необоротними активами, придбаними/виготовленими з ПДВ до початку застосування особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, які використані (поставлені, реалізовані) платником єдиного податку ІІІ групи в період застосування особливостей оподаткування, встановлених п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, в операціях, що не є об’єктом оподаткування, платник ПДВ зобов’язаний не пізніше останнього дня звітного періоду, в якому здійснено відновлення його реєстрації платником ПДВ, нарахувати податкові зобов’язання відповідно до п. 198.5 ст. 198 ПКУ.
При нарахуванні податкових зобов’язань відповідно до абзацу 4 п.п. 9.9 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ за необоротними активами база оподаткування визначається виходячи з балансової (залишкової) вартості, що склалася станом на початок звітного (податкового) періоду, протягом якого здійснюються такі операції (у разі відсутності обліку необоротних активів – виходячи із звичайної ціни), а за товарами/послугами – виходячи з вартості їх придбання.
Такі операції повинні бути відображені у відповідних рядках рядка 4 «Нараховано податкових зобов’язань відповідно до п.198.5 ст. 198 та п.199.1 ст. 199 Податкового кодексу України за операціями, що оподатковуються» податкової декларації з ПДВ.
Платник зобов’язаний забезпечити складання не пізніше останнього дня першого звітного періоду після завершення дії воєнного, надзвичайного станів і зареєструвати в ЄРПН зведену податкову накладну за такими товарами/послугами, необоротними активами.
Враховуючи передбачений п.п. 9.9 п. 9 підрозд. 8 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ порядок автоматичного відновлення правил нарахування та сплати ПДВ, після завершення воєнного стану у платника ПДВ зберігається право на використання сум ПДВ, включених до складу податкового кредиту на дату переходу на спрощену систему оподаткування за ставкою 2 %, за товарами/послугами не реалізованими у період перебування на спрощеній системі оподаткування за ставкою 2 %, при обчисленні податкових зобов’язань з ПДВ у податковій звітності за перший звітний період після завершення дії воєнного, надзвичайного станів та подальші звітні періоди.
Дані рядка 21 податкової декларації з ПДВ за останній звітний період до переходу на спрощену систему оподаткування підлягають перенесенню до рядка 16.1 «Від’ємне значення рядка 21 попереднього звітного (податкового) періоду» за перший звітний період після завершення дії воєнного, надзвичайного станів.
Якщо платник єдиного податку за ставкою 2 % придбавав товари з ПДВ, які залишились не проданими після завершення військового стану/надзвичайного положення, то оскільки у такого платника відсутні підстави для формування податкового кредиту при придбанні товарів у період перебування на спрощеній системі оподаткування, відповідно, після переходу на загальну систему оподаткування та відновлення реєстрації платника ПДВ за такими придбаними товарами, які не продані в період застосування спрощеної системи оподаткування, податковий кредит не відновлюється.
- ГУ ДПС у Київській області
Подання таблиці даних платником податку на додану вартість
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄДР податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок зупинення) платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою.
Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.
Таблиця подається платником податку в електронній формі засобами електронного зв’язку з урахуванням вимог Законів України «Про електронні довірчі послуги», «Про електронні документи та електронний документообіг» та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557.
ДПС постійно розміщує на своєму офіційному вебсайті відомості щодо засобів електронного зв’язку, якими може подаватися Таблиця.
Ідентифікатори форм Таблиці та пояснення розміщено на офіційному вебпорталі ДПС за адресою: Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів.
Пояснення з інформацією про діяльність платника (з можливим зазначенням відомостей про наявні орендовані або власні приміщення, виробничі потужності, земельні ділянки, найманого персоналу, залишків готової продукції, сировини) подається у вигляді прикріпленого до Таблиці додатка, код форми якого J/F13601.
- ГУ ДПС у Київській області
Оподаткування доходів фізичних осіб від продажу рухомого майна
Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що відповідно до п. 173.3 ст. 173 Податкового кодексу України, у разі якщо стороною договору купівлі – продажу об’єкта рухомого майна є юридична особа чи самозайнята особа, така особа вважається податковим агентом платника податку та зобов’язана виконати всі функції податкового агента, визначені розд. IV ПКУ. Такий податковий агент утримує податок за ставками, встановленими відповідно до п. 173.1 або п. 173.2 ст. 173 ПКУ з урахуванням інформації про черговість продажу рухомого майна, що зазначена платником у договорі купівлі-продажу чи в окремій заяві.
Дохід платника податку від продажу (обміну) об’єкта рухомого майна протягом звітного податкового року оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5%, визначеною в п. 167.2 ст. 167 ПКУ – п. 173.1 ст. 173 ПКУ.
Винятком із положень п. 173.1 ст. 173 ПКУ є дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не підлягає оподаткуванню.
Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року другого об’єкта рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, підлягає оподаткуванню за ставкою 5 %, визначеною п. 167.2 ст.167 ПКУ.
Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року третього та наступних об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда або іншого транспортного засобу підлягає оподаткуванню за ставкою 18 %, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ.
Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року третього та наступних об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда або іншого транспортного засобу, може бути зменшений на вартість такого об’єкта рухомого майна, що була задекларована особою як об’єкт декларування у порядку одноразового (спеціального) добровільного декларування), відповідно до підрозд. 9 прим. 4 розд. XX ПКУ.
Враховуючи те, що ЦКУ не встановлює такого суб’єкта права приватної власності як фізична особа – підприємець, дохід, отриманий фізичною особою – підприємцем від продажу власного рухомого майна, підлягає оподаткуванню за нормами, визначеними ст. 173 ПКУ.
- ГУ ДПС у Київській області
Громадяни, не зареєстровані СГ, можуть отримати інформацію про наявність/відсутність податкового боргу в Електронному кабінеті платника
Головне управління ДПС у Київській області інформує що фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, інформацію про наявність (відсутність) податкового боргу можуть отримати, скориставшись Електронним кабінетом, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua або за допомогою мобільного застосунку «ДІЯ».
У режимі «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету користувачу надано доступ до його особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника).
Червоним кольором позначено суми заборгованості перед бюджетом.
У разі виникнення у платника податків податкового боргу, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Податкова вимога може надсилатися (вручатися) контролюючим органом за місцем обліку платника податків, в якому обліковується податковий борг платника податків.
Податкова вимога не надсилається (не вручається), а заходи, спрямовані на погашення (стягнення) податкового боргу, не застосовуються, якщо загальна сума податкового боргу платника податків не перевищує 180 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – 3060,0грн. У разі збільшення загальної суми податкового боргу до розміру, що перевищує 180 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, контролюючий орган надсилає (вручає) податкову вимогу такому платнику податків.
Фізичні особи – громадяни мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу:
- за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо нарахованої суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;
- за своєю податковою адресою (місцем реєстрації) для проведення звірки даних щодо нарахованої суми транспортного податку.
Для звірки щодо плати за землю фізичні особи мають право письмово або в електронній формі засобами електронного зв’язку звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю).
- ГУ ДПС у Київській області
Як правило, про проблеми молоді говорять дорослі, які усе знають про бюджети і кошториси, але у переважній більшості дуже мало знають про потреби цієї самої молоді, оскільки спілкуються з нею, на жаль, не дуже часто. З іншого боку, наші керівники ніби завжди дбали про молодь: вручали їм паспорти на День Незалежності, надягали золоті медалі на випускному і щиро вітали на День молоді. Але донедавна цій молоді просто ніде було проводити свій вільний час: солідна, але невеличка бібліотека, кілька кав’ярень, дискотеки в сусідніх населених пунктах, кілька спортивних майданчиків – ось і весь скудний перелік молодіжного дозвілля Гостомеля.
Хоча всі ми прекрасно розуміємо, що стан фізичного та психічного здоров’я значною мірою визначає дозвілля молоді. Вільний час українська молодь у теплі пори року проводить здебільшого на природі (47 %). Популярними є й розважальні види дозвілля, які потребують матеріальних витрат: клуби, кав’ярні, кінотеатри (близько 30 %). Третина присвячує вільні хвилини своєму хобі.
На щастя, Гостомельський селищний голова Юрій Ілліч Прилипко турбується про всіх і кожного, у тому числі й про молодь – майбутнє рідного селища. У Гостомелі повноцінно функціонують два Будинки культури, закуплено проектори для перегляду відеопродукції, завдяки чому малеча має можливість регулярно переглядати улюблені мультфільми, а дорослі – кінофільми абсолютно безкоштовно.
А ось 5 лютого у Будинку культури «Чотири леви» за підтримки селищного голови була проведена молодіжна дискотека. Її організували Богдан та Олександр Драпи. Бажаючих повеселитися в п'ятницю ввечері було чимало. На дискотеці усі присутні не тільки танцювали, а й із задоволенням співали під відомі хіти.
А сьогодні, 6 лютого, о 17-00 в БК «Чотири леви» (вул. Остромирська, 37) відбудеться моноспектакль «Один-одинёшенек». Запрошуємо усіх отримати насолоду від долучення до культурних подій селища.
Отже, соціальне самопочуття молоді є одним із головних показників розвитку суспільства. Для того, щоб формування молоді відбувалося адекватно суспільним процесам, необхідно, перш за все, з’ясувати її проблеми та допомогти у їх вирішенні.